Menu Close

Informacija lengvai suprantama kalba

Vilkaviškio ligoninė yra įstaiga.

Čia gydytojai gydo žmones

Vilkaviškio ligoninės adresas yra Maironio g. 25, Vilkaviškis, 70104 Vilkaviškio r. sav.

Vilkaviškio ligoninės telefonas yra +370 342 60161.

Vilkaviškio ligoninės elektroninio pašto adresas yra info@vilkaviskioligonine.lt

Kas yra Vilkaviškio ligoninė?

Vilkaviškio ligoninė yra medicinos įstaiga.

Ligoninės darbuotojai padeda žmonėms būti sveikiems.

Vilkaviškio ligoninė yra Vilkaviškio mieste.

Kiekvienais metais ligoninėje gydytojai atlieka labai daug:

  • gydytojų konsultacijų.

Gydytojo konsultacija yra gydytojo susitikimas su žmogumi.

Susitikimo metu gydytojas sužino, kaip žmogus jaučiasi.

Tada gydytojas gali padėti žmogui.

Pavyzdžiui, pasakyti, kokius vaistus žmogus turi gerti,

kad pasveiktų. 

  • laboratorinių tyrimų.

Laboratoriniai tyrimai yra, pavyzdžiui, kraujo tyrimai.

Vilkaviškio ligoninėje galite gauti gydytojų specialistų konsultacijas.

Gydytojai specialistai rūpinasi skirtingais žmonių organais.

Organai yra žmogaus viduje.

Pavyzdžiui:

  • gydytojai kardiologai rūpinasi širdimi,
  • gydytojai neurologai rūpinasi žmogaus nervų sistema.

Jeigu norite užsiregistruoti pas gydytoją specialistą:

  • galite paskambinti telefonu.

Telefono numeris yra  +370 342 60161

 

Skip to content